«Шкільна територія»
Презентація проекту
«Шкільна газета»
Пултівецька середня загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
Вінницький район
Директор школи Стець Михайло Михайлович
Керівник проекту Хавтирко Світлана Іванівна
Наш девіз:
Шукай,
придумуй, пробуй, говори,
Читай, пиши і,
мислячи, твори.
Спілкуйся й поділись
думками
Та істину в
проблемі ти знайди.
І. Опис проекту
Тип проекту:
інформаційний
Учасники
проекту: учні 9, 11 класів,
учителі-тренери
Партнери
проекту:
- Адміністрація Пултівецької СЗШ І-ІІІ ступенів
- Учнівський комітет школи
- Батьківський комітет школи
- Шкільна бібліотека
Цільова
аудиторія проекту:
Учні школи 1-11 класів
Учительський колектив школи
Батьківська громадськість
Залучено до реалізації проекту представників шкільного врядування, юних кореспондентів, редакторів класних стіннівок, волонтери 5 учнів 9 та 11 класів, віком від 14 до 16 років.
Співпраця з
органами місцевої влади:
Органи місцевої влади сприяють у реалізації проекту,
зокрема, вчасно надають інформаційну, консультативну та методичну допомогу для
підготовки макету номера. При необхідності – забезпечують матеріально (папір
для газети).
Фінансове забезпечення проекту:
Спонсорські
внески.
Актуальність проекту:
розробка
проекту «Шкільна газета» - «Шкільна територія» зумовлена потребами учнівського
колективу школи:
ü Розуміння проблем та перспектив особистісно-пізнавального
розвитку дитини.
ü Профорієнтаційна робота - шлях до подальшої професійної
компетентності.
ü Висвітлення сторінок шкільного життя та обмін досвідом.
Термін проекту:
Довгостроковий
(річний)
ІІ. Структура
проекту
2.1. Мета проекту: створення
сприятливих умов для набуття учнями досвіду активної громадської діяльності; забезпечення
права дитини на вільне висловлювання шляхом створення шкільної газети; вільне
орієнтування у сучасному інформаційному просторі; проведення прес-клубу для
юних журналістів та їх навчання.
ІІІ. Опис
діяльності
3.1. План реалізації проекту:
У рамках
реалізації проекту «Шкільна газета» - «Шкільна територія» на період з січня 2012 року по січень 2013 року були проведені наступні
заходи:
- реалізувати на практиці право дитини на вільне висловлювання;
- розширити знання молоді з громадянської освіти;
- розвивати навички критичного мислення;
- розвивати творчі здібності та вміння викладати свої думки в письмовій формі;
- активізувати молодь у громадянській журналістиці;
- розвивати навички планування та роботи в команді.
3.2. Етапи реалізації проекту:
1. Підготовчий
етап: зібрання ініціативної групи; проведення занять та тренінгів; постановка
проблеми (обговорення ситуації).
2. Ідеї для проекту.
3. Формування
редакції, розподіл обов’язків.
4. Планування
роботи, узгодження умов випуску газети з адміністрацією.
5. Створення та
постійне проведення прес-клубу.
6. Випуск
газети.
7. Організація
навчань для членів редакції та юних журналістів.
8. Моніторинг
(відслідковування та корегування).
9. Презентація
проекту "Шкільна газета – «Шкільна
територія» - укладання підбірки шкільної газети (додаток 1).
ІV. Очікувані результати
- Створено шкільну газету, де розміщені матеріали юних кореспондентів, в яких вони вільно висловлюють свої думки, своє ставлення до проблем, що їх хвилюють і, таким чином, реалізовують своє право на вільне висловлювання;
- учнівська молодь набула знань з громадянської освіти; оволоділа навичками співпраці з громадськими ЗМІ;
- учасники проекту набувають уміння роботи в команді, застосовують навички критичного мислення на практиці.
V. Подальша підтримка та життєздатність проекту
У
подальшому в перспективах розвитку проекту:
ü організація бібліотечних годин
з використанням матеріалів шкільної газети;
ü дозвілля у літній період –
пришкільний оздоровчий табір;
ü участь у районних та
Всеукраїнських конкурсах шкільних газет;
ü акція «Кращий дизайн шкільної
газети».
Немає коментарів:
Дописати коментар