Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

О. Уайльд

субота, 23 липня 2016 р.

Тести для підготовки до ЗНО

ТЕСТИ


1.     Дзвінкі приголосні є усіх словах рядка:
А будка, тисяча, сніжок
Б стежка, тісто, погода,
В шлюпка, парус, скіф
Г кава, пояс, персик
2.     Однакові звуки є в обох словах рядка:
А дощ, дятел
Б слива, літо
В зорі, заєць
Г сіно, сир
Д ціна, цукор
3.     Кількість звуків і букв однакова у всіх словах рядка:
А дзиґа, любисток, щириця
Б ягня, корабель, рушниця
В заїдуть, бультер’єр, заощаджують
Г ящірка, прислів’я, Уляна
4.     Помилка в слововживанні є в реченні:
А На цій полиці старовинні та рідкі книги.
Б Це виборна посада.
В Він дав правильну відповідь.
Г Візьми перепустку до навчального корпусу.
5.     Фразеологізм виступає в ролі присудка в реченні:
А Я витримав танталові муки, поки розв’язав цю задачу.
Б Нарвавши яблук, хлопці п’ятами накивали.
В Левова частка заробітку діставалась господареві.
6.     Усі слова незмінні в рядку:
А пан, пані, регбі
Б кенгуру, ушу, влітку
В безе, масло, суфле
Г суші, колібрі, деталі
Д скрізь, назустріч, слово
7.     Словосполучення з помилкою через неправильно визначений рід іменника у рядку:
А вишневе желе, яскравий какаду, європейське турне
Б докладне резюме, літня фрау, київське метро
В молодіжне кафе, маленький поні, строкате кашне
Г мальовниче панно, овочеве рагу, австралійське кенгуру.
8.     Неправильно утворене словосполучення у рядку:
А сильний нежить, високоякісна вермішель
Б чорний рояль, нерозбірливий підпис
В широкий степ, прозора тюль
Г високий насип, давній рукопис
Д знайдений літопис, цінна бандероль
9.     Через дефіс треба писати займенники у рядку:
А ні/який, аби/хто, де/який
Б хто/небудь, аби/кого, де/небудь
В будь/що, де/у/кого, ні/що
Г ким/небудь, казна/який, будь/який

10.                       Усі дієслова І дієвідміни, 2 особи множини у рядку:
А затисн..те, побач..те, прагн..те
Б пропол..те, усміхн..тесь, знайд..те
В змокн..те, колиш..те, припин..те
Г перебор..те, піднім..те, наваж..тесь
11.                       Усі дієприкметники пишуться з не разом у рядку:
А не/забуті слова, не/зібраний вчасно врожай
Б не/скопаний город, не/прибраний і захаращений двір
В не/впорядковані записи, ніким не/орані поля
Г не/випрасуваний костюм, не/политі звечора квіти
Д не/позначені на карті території, не/вигадані історії
12.                       Спрощення приголосних відбувається у всіх словах рядка:
А хвас..ливий, студен..ський, блис..нути
Б пес..ливий, швид..кісний, умис..ний
В облас..ний, зліс..ний, доблес..ний
Г чес..ний, ус..ний, зап’яс..ний
13.                       Пишуться з апострофом усі слова рядка:
А м..ята, міжгір..я, верб..я, пів..ящика
Б духм..яний, зв..язаний, в..ється
В з..явитися, трав..яний, подвір..я, сер..йозний
Г м..який, в..юни, безкультур..я, р..ясний
14.                       На місці пропуску пишеться м’який знак в усіх словах рядка:
А міс..кий, вишен..ці, Мурав..йов, близ..кий
Б винян..чила, готуєт..ся, доріжен..ка, внучен..ці
В дон..чин, т..мяний, розповід.., тон..ший
Г величен..кий, борот..ба, серетар.., дев’ят..сот
15.                       Пишеться префікс с- у всіх словах рядка:
А ..чистити, ..палити, ..чепитися
Б ..цідити, ..шити, ..формулювати
В ..хитнути, .. куйовдити, ..формувати
Г ..творити, ..хвалити, ..цементувати
16.                       Пишеться префікс пре- у всіх словах рядка:
А пр..боркати, пр..чистий, пр…лягти
Б пр..комічний, пр..гірок, пр..хороший
В пр..вілейований, пр..стосований, пр..старілий
Г пр..зирливо, пр..мудрий, пр..дорогий
17.                       На місці пропуску пишеться апостроф у всіх словах рядка:
А прем..єр, інтерв..ю, ател..є
Б комп..ютер, п..єса, суб..єктивний
В п..єдестал, об..єкт, грил..яж
Г ад..ютант, П..ємонт, порт..єра
Д ін..єкція, Монтеск..є, міл..ярд
18.                       Пишуться разом усі слова рядка:
А фото/художник, пів/України, лісо/тундра
Б інженер/конструктор, медо/збір, авіа/переліт
В виставка/продаж, гідро/масаж, криго/лам
Г пів/олівця, лісо/воз, художник/модельєр
Д теле/журналіст, каво/варка, електро/чайник.
19.                       Речення, у якому немає другорядних членів:
А Ліс іще дрімає.
Б Були падіння, злети, поразки та перемоги.
В Сьогодні сонячно.
Г Мені сумно.
Д У вас затишно.

20.                       Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:

Характеристика речень

Речення

1
Складносурядне єднальне
А
Чи то кажан пролетів, чи то якийсь птах ненароком випурхнув з трави.
2
Складносурядне розділове
Б
Кінь вийшов на сизу піщану косу і, струсивши воду, знову заіржав грізно та бойовито, перегукуючись із громами.
3
Складносурядне протиставне
В
 Ще б плакала Катерина, та сліз більше немає.
4
Просте з однорідними присудками
Г
Півень стояв на порозі у хліві, стріпував крильми, наче поривався летіти понад мерехтливим сяйвом снігів.


Д
Чорно-біло-червоний щиглик не звернув ніякісінької уваги на лелеку, й тоді великий птах, наче образившись, клацнув дзьобом.

21.                       Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:

Характеристика речень

Складнопідрядне речення

1
З підрядним умови
А
Іди і накажи, щоб зараз одвели його у в’язницю.
2
З підрядним мети
Б
Нехай тебе розсудить богиня світла, що в лісах Литви вогонь пильнує вічний, невгасимий.
3
З підрядним з’ясувальним
В
Негайно з тюрми Івана Свічку відпустить, якщо на доказ нашого наказу тобі горящу свічку привезуть.
4
З підрядним означальним
Г
Тоді нам світло любе, як воно своє проміння ллє в затишній хаті.


Д
Де взять часу, щоб тисячу чобіт до Покрови пошить воєводі.

22.                       Неправильно записана пряма мова:
А «Гей, гей поміч іде! – несподівано озвався з монастирської дзвіниці вартовий. – Цілий полк іде… Аж два!»
Б Батько оглянув пораненого птаха і сказав: «Без їжі довго не протягне. Та й бач, який зранений увесь».
В  «Всі на кутку кажуть, що з вашого Тараса, мабуть, щось добряче вийде. – Промовив сусід».
Г Запивали вареники маслянкою, примовляючи: «Нехай буде і маслянка, аби щоранку».






Немає коментарів:

Дописати коментар